Var och...

... flashade/chippade min brors Nintendo Wii idag!

Åkte in till skanstull idag och besökte PSXCARE, dom kommer att sätta in ett chip i min lille brors Wii som gör att vi kan spela brända skivor på Wii'n. Det tillåter mig att ladda hem och bränna spel som skulle kosta flera tusen kronor men nu kan jag spara dom pengarna och använda dom till annat istället.

Har redan börjat fixa spel. Finns en hemsida som jag hittade idag med ett tiotal Wii torrents att ladda hem.
wiiiso heter hemsidan och det finns säkert fler och kanske bättre sidor med Wii torrents men det räcker med den för stunden. Ska se till att fixa lite i datorn nu, ska upp tidigt imorgon för att hämta min brors Wii.

Ska bli roligt att se hur glad han blir med alla nya spelen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback