Men seriöst...

... vem är du och vad vill du?

Jag har blivit puffad av någon på facebook. Jag puffa henne tillbaks. Vart puffad igen. Jag kollade på bilden och haha här har vi en hur fräsch tjej som helst, men det är något som inte verkar stämma, något känns helt fake. Typ som när en 13 årig kille lägger upp en bild på en hur snygg tjej som helst och driver med folk på olika communities för att han har tråkigt.

Jag skrev iaf ett meddelande till henne på facebook, där jag frågar henne varför hon puffar mig hela tiden och om det verkligen är hon på bilden. För det kan ju inte vara sant. Vem lägger upp en sådan här bild på sig själv på facebook? Hon har dessutom bara 40 vänner på facebook, det behöver inte betyda att hon är fake men man brukar ha mer än så? Hon kanske bara inte är så aktiv? Och av dom här 40 är 14 av dom gemensamma vänner.

Vad får ni för första intryck av en sån här bild?
Det är den enda bilden hon har förresten!



PS: Om du är äkta, call me ;) Moahahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback