Jag är för...

... lat för att blogga!

Shiet, fan jag fattar inte hur folk tar sig tid för att skriva ett tiotal inlägg om dagen i sin blogg.
Dom verkar ha för mycket fritid. Och folk som läser bloggar hela dagarna borde skaffa sig en hobby eller ngt.
Min blogg får ni läsa, jag skriver ändå inte så mycket haha. Men seriöst dom här stora bloggarna fattar jag inte, ska skriva ett inlägg någon dag om vad jag tycker exakt.

Skit samma nu!

Kom hem för en stund sen från jobbet. Jag är trött, trött på allt. Trött på människor, fan så fort man får i sig lite alkohol verkar dom flesta tappa förståndet. Jag vet ju själv att jag har gjort bort mig ett par gånger för mycket under the influense of alcohol.

Aja ska försöka sova nu så att jag kan ta hand om min lilla pojke imorgon.

Här kan ni höra en låt som jag har fastnat för som fan, det är Cosculluela med låten Humo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback