Fy fan...

... vad folk skämmer ut sig ibland på fyllan!

Igår när jag jobbade var det en blondie som kom in och skulle äta mat, det första hon gör när hon stiger in är att gå fram till mig och säger hej och frågar sedan om jag kan hålla hennes väska (vad fan tror hon? Att jag är ngn jävla usher eller liknande? Nej, jag kan inte hålla i din väska!). Hon var söt och så men fan snälla hennes linne hade åkt ner så att man såg hela Bh'n och halva tuttarna haha hade jag kunnat och fått tillfälle hade jag fan tagit en bild och hängt ut henne här :) men men det går inte när man jobbar. Och jag sa till henne att hon kanske ville ta och fixa till linner, hon kollar på mig bara och ler. Hon verkar inte ha hört vad jag sa eller så ignorera hon mig totalt.

Iaf inatt ska man jobba igen, man ska lära upp en ny kollega igen! Då jag hade en gröngöling igår!
Vet inte om jag kommer orka, känner mig helt skum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback