Fick ett...

... svar!

Haha hon svarade, det hade jag inte väntat mig. Det här är för roligt! Men frågan kvarstår, är hon äkta? Eller är det ngn annan som sitter bakom skärmen? Man vet ju aldrig egentligen. Men det spelar ingen större roll.

Skulle vara bra om någon av våra gemensamma vänner kunde bekräfta hennes existens iaf :D haha för ni kan ju inte neka det, she's got a killer body!

Ska iaf lägga mig och sova nu, måste upp tidigt. Ska ringa mitt jobb och kollar hur det går med schemat, vill bli av med mina pass så att jag kan gå och skriva på uppsägnings pappren och ge tillbaks uniformen då jag har fått ett nytt jobb och vill börja där så fort som möjligt.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback