Såg precis...

... Dawn of the dead!

En Zombie film från 2004, det var ett tag sen jag såg den och jag kände mig sugen på en zombie film så jag ladda ner ett par styckna. Nedan kan ni hitta en tracker för att ladda ner den med ett torrent program.

Klicka här för att ladda ner Dawn of the Dead SWESUB DVDRip Xvid.



Regi: Zack Snyder

Skådespelare: Sarah Polley, Ving Rhames, Jake Weber m fl.

Produktionsår: 2004
Åldersgräns: 15 år

Inom loppet av en natt drabbas hela jordens befolkning av ett oförklarligt virus, men ingen dör helt! De blir levande döda med en hunger för mänskligt kött utan dess like. En liten grupp överlevande samlas i ett köpcenter för att slåss mot de antågande monstern. Men dessvärre så finns det ett par smittade på insidan också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback