Härligt...

... Luiza!

Fint med ett utvik i Slitz, det förvånar mig faktiskt inte. Visste nästan att det skulle komma förr eller senare.
Vet inte riktigt vad man ska tycka om det här, inte för att det spelar någon större roll. Hon har ju rätt att göra som hon vill. Men alla har rätt till en åsikt, och du, Luiza vet vad jag hade tyckt om det hela.

Det började idag med att jag gick in i Pressbyrån och köpte tuggumin, så kollar man på Moore och Slitz hyllan så ser jag ett bekant ansikte.

Fy fan tänkte jag, det är ju Luiza för fan hahah.

Nu kollar jag på nätet om det går att hitta några bra bilder på det hela då jag inte tänker slösa en slant på slitz då jag under värnplikten var trogen till MOORE haha.

Här är iaf bilderna jag hittade i den där Jackie Ferms blogg:



     

Missförstå mig inte nu, jag tycker att Luiza är jätte vacker och jag tycker om henne väldigt mycket.
Men jag tycker helt ärligt inte att dom här bilderna var speciellt fina.

Kommentarer
Postat av: Shuno

Ärligt så gör man inte så fan . dom va inte fina heller haha kolla hon från ingenstans blir orre direkt ..direkt efter slitz det blir väl porrtidning haha vilken guzz skojjare

2010-02-25 @ 16:26:09
Postat av: Michel Rodriguez

Shuno du får kommentera här om du vill men att kalla folk för Orre uppskattas inte, du har rätt till din åsikt men för det behöver du inte disrespektera folk för det. Det värsta är ju att du inte ens skriver vad du heter.

2010-02-25 @ 16:30:24
URL: http://microd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback