Snart är...

...det midsommar!


Men vet fortfarande inte vad jag ska göra. Har pratat mycket med Jay Boy om vad vi kan hitta på. Men velar fortfarande.

Det här har vi kommit fram till. Om det är superfint väder som jag tvivlar på men hoppas att det blir så ska vi antingen grilla någonstans i sthlm eller hyra en bil och åka och tälta i Sandhamn, har aldrig varit där och har ingen aning om vad det är för ställe. Det var Jay Boys bror som kom på den idén. Men ett äventyr är ett äventyr och jag ger det gärna en chans, men som sagt så beror det på vädret.

Skulle det vara så att vädret är piss som det har varit hittills så tänkte vi försöka hinna med en kryssning vilken som helst bara vi slipper vädret. Och ja alla kryssningar är väl fan demsamma, fylla och skit hela tiden. Men roligt är det sålänge man åker med sina vänner.

Nu måste jag sussa för imorrn är det sista arbetsdagen för mig i veckan.
god natt och ha det bäst.

Glad Midsommar!

Kommentarer
Postat av: Nina Amjadi

Hej Michel!!

Så kul att se din blogg!!

Tack för din kommentar på min by the way! Tack för supporten!

Vad gör du nu för tiden?

2009-06-17 @ 00:00:00
URL: http://ninaamjadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback