Men nu fan...

...blir det dags att blogga igen!


Var inne och läste på Melikas jävla blogg duvetintee.blogg.se
Klart man läser då och då när man ser hennes reklam hela tiden på facebook, haha Melika det funkar! Du fick mig att läsa den!

Iaf jag såg något som verkade roligt så jag snodde den.

Här har ni det ett litet test.

Hur KÅT är du?

[   ] - strulat offentligt med samma kön.
[X] - strulat offentligt med det motsatta könet.
[X] - duschat med en i det motsatta könet.
[   ] - duschat med någon i samma kön.
[X ] - pussat någon i samma kön
[X] - snackat sex.
[X] - varit kåt.
[X] - kollat på porr.
[X] - haft sex med fler än 5 personer. )
[   ] - kollat på homosexuell porr.
[X] - bröstfixerad
[   ] - magfixerad.
[X] - rumpfixerad
[X] - rört en av det motsatta könet på allmäna ställen, offentligt.
[X] - gjort fyllemisstag.

[X] - haft fyllesex.

[X] - har rört, sett sperma
[X] - haft sex utomhus.
[X] - haft gruppsex.
[X] - sett någon som haft sex 
[X] - hört någon ha sex
[X] - hämnats.

18 poäng fick jag.


1-7 lite små kåt
8-14 normal kåt
15-22 MEGAKÅT


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

HAHAHAHAHAHAH megakåt va??? som jaaaaa.... yeahhh

2009-06-08 @ 22:19:45
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Asså kompis, han e FETT HET.. shiit jag har tyckt det i flera år.. men tror du jag säger något..

Haha joo du kan ta med han till min B-day då blir jag mycket glad hahaha :D



Nä jag skoja..

Men självklart jag bloggar om det..



pözz

2009-06-09 @ 13:22:37
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback