Utgång...

... med folket!

Ouff dagen började segt i tvättstugan. Bakis som fan, såklart! Efter en galen kväll på Dembow med grabbarna.
Idag skulle vi ta det lugnt, så vi gick på bio och kollade på The International. Kan inte påstå eller vill inte rekommendera den för någon. Min kompis J somnade, jag tyckte inte om den alls och C har jag ingen aning om.
Sen gick vi hem till mig för att rasta Elviz, det sluta med att vi gick och träffade R i tensta.

Sen senare efter mycket om och med så gick vi till Wasa's och tog några öl det var galet längesen man var där, vi träffade A och S på vägen så dom sällskapade med oss.

Sen var man ju tvungen att gå vidare. Fick ett SMS från Pooh och han ville att man skulle komma till la isla.
Personligen gillar jag inte la isla så mkt och jag var dessutom bakis från gårdagen. Men det var helt okey.
Träffa massa nytt folk och hade det trevligt. Där var Stor och Salazar bröderna. Så lite hip hop kändisar fick man träffa.

Nu ska jag sovagod natt med er.

I väntan på tåget med folket.

I väntan på tåget i fridhemsplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback