Ni som...

...läser bloggen!

Men inte känner mig kanske inte vet att jag hjälper lite smått på ett skivbolag.
Nu ska jag berätta lite om det. Skivbolaget heter Deh Din Poik.
Loggan ser ut såhär:


Dom som sköter det hela är Pato Pooh och Dawouid.
Sen finns det massa andra som hjälper till som t ex Abens, Dj Silence, Carlos mm.

Det jag gör då är hmm jag tar hand om information och ser till att den sprids då.
Jag ser till att nyheterna kommer ut på facebook gruppen för både Deh Din Poik och Pato Pooh.
Deh Din Poik hemsidan så skriver jag upp nyheter när det kommer några. Och snart ska jag ta hand om MySpace sidan också.

  

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

asså du ser ju hur min blogg ser ut..

de e ju så jag vill ha det fast finare..

asså jag e ju inte alls klar med designen, men har inte tid o sen kan jag inte så mycket alls hhehehe

2009-02-24 @ 11:56:29
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback