Jag ska nog...

... byta design på min blogg!

En ny start kräver också en ny look. Så imorgon är mitt mål att byta i alla fall loggan till bloggen.
Bakgrunden gillar jag rätt så mycket så jag kommer nog bara att byta färg på den om jag inte hittar något bättre.
Vi får se hur det blir.

Här är en bild på mig och Elviz när vi vakna imorse.
Michel och Elviz är nyvakna och myser i sängen.

Idén till bilden fick jag av Elin som tog en liknande bild en kväll. Jag tyckte den var så mysig så jag var bara tvungen att sno det.

Sen på kvällen så gjorde Elviz illa sig och skar upp en av sina dynor på tassarna. Han blödde ganska mycket, så det blir veterinär besök imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback