Höll på...

... att glömma!

Nu
kan man köpa biljetter till min fest.

Anledningen till att jag har biljetter är för att klubben inte är gratis. Den kostar mig faktiskt pengar. Och 50 kr är inte mycket era snåla jävlar. Om ni inte fattar det själva så behöver ni inte komma. Klart ni kan fråga varför man ska ha biljett och hur mycket det kostar. Men ska ni kalla mig snål och vill att jag ska pröjsa allt så kan ni fan dra åt helvette.

Jag fixar trots allt Dj's, Artister och ett snyggt ställe att vara på hela natten. Och vissa ska snåla för 50 kr. Skaffa dig ett jobb fan.

I alla fall, ring mig på 0736789458 om ni är intresserade av att komma och vill köpa biljetter.
Det ovan nämda var riktage till några speciella, inte till alla så ta åt er om ni känner er träffade. Annars så vill jag att ni kommer såklart.

The more the merrier!

Kommentarer
Postat av: Darius

VIIIIIIIIIIIST! PUTAS 50 kr e ingeting!

2008-10-24 @ 12:59:24
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: Michel Rodriguez

Aaa fan :)

2008-10-26 @ 17:49:35
URL: http://microd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback