Jag vet inte...

... vad jag ska tänka!

Hur ska jag , vad jag ska känna?
Hur ska jag övervinna mina hinder, hur jag ska bekämpa mina farhågor?
Hur ska jag älska igen, hur jag ska lita på en kvinna igen?

Jag vet inte vad jag ska göra!

Hur ska jag stå emot allt, glömma och förlåta?
Hur ska jag leva vidare med alla dessa synder?
Hur ska någon älska mig igen?

Jag är en hemsk person, det är det enda jag vet.
Den enda nakna sanningen. Du vill inte lära känna mig.
Du vill inte träffa mig, du vill inte umgås med mig.

Du kommer att smittas av den sjukdom jag bär.
Brytas ner sakta för att sedan implodera som en super nova.

Jag vill skrika av smärta, men jag lider inte av någon smärta.
Jag vill , men har inget mål.
Jag vill flyga, men har inga vingar.
Jag vill springa, men har ingen ork.
Jag vill simma, men får kramp.

Ibland vill man bara försvinna.
För att aldrig mer minnas.

Nu är det bara du och jag min älskade vän.
Visa mig vägen.


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

jobbig bild =/

2008-05-19 @ 01:17:41
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback