Jag har...

... ett hjärta!

Jag sitter här på jobbet och läser minnesrunor på bortgågna vänner.
Inte mina vänner utan personer som skriver till sina små vänner som gått bort.
Jag känner hur jag får en klump i halsen för varje minnes text jag läser.
Bilder visas på sina stolta och vackra små fyrbenta vänner. Vackra dikter. Det får mig att tänka på Elviz.
År som dom har delat, roliga stunder, hårda stunder. Allt byggd på en och samma grund,
Kärlek. Att sedan förlora sin bästa vän. Tanken av att förlora Elviz som jag inte ens har haft ett år fick mig att fälla en tår.

Jag älskar dig min lilla fyrbenta älskling!

Låt oss ha så många fina år som möjligt!

länken nedan har ni en dikt dedikerat alla våra bortgågna små vänner.
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Skriven av Paul C. Dahm
Musik av Kerry Muzzey               
Flash animation av Terri Pike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback