Haha...

... vilket roligt sms!

Som jag skrev tidigare i bloggen så förlora jag alla mina nummer tidigare pga en sak jag gjorde orkar inte förklara igen, men imorse så fick jag ett sms från ett för mig okänt nummer. Det här är ett mycket speciellt sms och jag tycker helt ärligt att den var skit rolig, och att ja allt måste nog stämma om inte exakt då. Det är inte världens bästa rim och det är inte heller rättstavat, men man förstår. Ejoy!

Här har ni sms'et:

Michi, killen med blickar av stål
han spelade hockey men kunde inte ens göra mål,
verkar som att han har ramlat ner i ett hopplöst hål
hmm han kanske borde dricka lite mer bål?
hans ansikte e lika uttryckslöst som sten
jag tror d beror på nån gen,
han e kall & stel fan
människorna märker att d e nåt som e fel,
d kan hända att han pundar
men kärleken e stor till hundar,
han dumpade en brud som hette paulina
haha nu kan hon bara grina,
han kan inte sluta sexa
nån borde lära honom en läxa,
han jobbar som väktare
men nej nej inte på en läktare,
framtidsdrömmen e att bli polis
för han gillar o bli kallad gris
inte trodde ni väl att han var vis?
han har komplex för sin näsa
o kan utan anledning åt dig fräsa,
ibland kan han vara snäll
men inte utan gnäll
han e ganska tjock
vilket syns mest under hakan dock,
folk påstår han liknar en jugoslav
hmm d var kanske en komplimang de gav,
han har aldrig varit pryd
men jag tror d e dags o byta attityd!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Alltsåå om den här paulina blev dumpad som det står på ditt blogg. är det verkligen Nödvändligt att skriva nåt sånt som nån "SKA" ha skrivit till dig... Gratulerar! Fan va Ball du är. Kan du röra mig? snälla! Tror du att du är så mäktigt... för du gör så eller?
Helt kallblodig.. inga känslor alls... Förstår du inte att sånt kan påverka personen du skriver om... OMOGEN!

2008-05-17 @ 19:53:29
URL: http://pauhr.blogg.se
Postat av: Michel Rodriguez

Ursäkta? Jag skrev inte för att såra henne, det var inte mina ord. jag skrev bara sms'et exakt som det stog. Om du har sett så står det massor om mig som inte mär så snällt heller. tack och hej

2008-05-17 @ 20:55:17
URL: http://microd.blogg.se/
Postat av: Angelina

so what? Spelar roll vem som skrev sms:et , Grejjen är att du la in den på blogget. Du kunde väl ta bort namnet, eller hur? pero para eso no teni cabeza parece.! ;),
Föresten vad är det du tjänar med det?.. får du pris för bästa skitstöveln eller?
Oh jo
jag skiter fullständigt i vad som står om dig!...
POCO HOMBRE PARA TUS COSAS DIGO NO MAS!.
CORTA!!

2008-05-17 @ 22:13:41
URL: http://pauhr.blogg.se
Postat av: Michel Rodriguez

okey, du har rätt till din åsikt som jag har rätt till att skriva det jag vill. Det som står där behöver inte stämma. Att du en orkar.

2008-05-18 @ 02:36:46
URL: http://microd.blogg.se/
Postat av: Michel Rodriguez

just d, du skrev även att jag var omogen, hur kom du fram till den där slutsatsen? av den enkla anledningen till att jag skrev smset i bloggen?

Jag ville inte ta bort NAMNET för det är ingen big deal! det är du som gör en höna av en fjäder.

2008-05-18 @ 02:39:40
URL: http://microd.blogg.se/
Postat av: Darius

AHHAHAHAHAAHAHAHAH! BÄSTA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
Angelina sötis! jag säger bara livet går vidare och det är synd och ta upp gamla saker för det här lilla smst ! min lilla åsikt !

2008-05-18 @ 21:16:30
URL: http://dariusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback