Det var en...

... galen helg!

Jag vill inte ens kolla hur mkt jag slösa i fredags.
Men det var en hel grym kväll! Tror jag.

Fredagen började med en promenad i stan samt shopping med Elviz och min kusin Jessica.
Vi bestämde oss för att besöka Bolaget och sätta oss ner i tanto för att njuta av solen.
Ja då, efter några öl och lite chips var man på g då, så man bad farmor ta hand om lill skiten medans.
Jag åkte till Nivå 22 med min kusin för att träffa Ali då som var galet sen, men eftersom man är stammis där och många av ens vänner också är det, blir det sällan man sitter ensam.
Efter många öl och shottar så anländer Ali babben till Nivå, men jag är trött på haket så vi går vidare, vi tar en taxi till K15 tror jag och dansa lite där. Jag tror att jag var galet full redan där! I alla fall så måste det ha varit tråkigt där för om jag minns rätt så gick vi till Mera numera kallat för Ice, det var lite för mkt folk där och för varmt, sedan gick vi då vidare till Laroy och va där typ någon minut. Och sen vet jag fan inte varför men jag fick för mig att dra till La Isla!! haha så vi åkte dit. Väl framme i La Isla måste vi haft roligt för jag minns inte mer. Och ni ska bara veta vem jag vakna med nästa dag!!!

"Ikväll försvinner jag, så ge mig vad jag tål. AlkohoooOoooOoool!"


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Haha tönt! Gränby ligger i Uppsala. Jag är ju från Uppsala egentligen, men bor i sthlm nu. Jag var i Uppsala i helgen, hälsade på mamma :)

2008-05-25 @ 21:41:27
URL: http://chiiica86.blogg.se
Postat av: Yasmin

gå o lägg dig

2008-05-26 @ 01:27:51
URL: http://chiiica86.blogg.se
Postat av: Darius

Hahahahahahhhhhhhhhahahahahahahahahahah !!!!
FETT sköönn ! :D

2008-05-29 @ 11:26:17
URL: http://dariusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback