Att det finns...

... så äckligt folk!

Nedan bifogar jag en video jag hittade på youtube.com där man hetsar så kallade kamp hundar mot björnar.
Det är sedan länge förbjudet att utöva denna så kallade sport, men det finns tydligen kvar på vissa platser.
Om ni läst min blogg tidigare så vet ni att jag köpt en AST/APBT blandning (AST= American Staffordshire Terrier / APBT= American Pitbull Terrier) men jag vill göra klart för er alla att detta är vidrigt och jag älskar djur och skulle aldrig tillåta något som detta hända inför mina ögon.

Jag skulle vilja ta dessa människor och slita dom i stycken, låta björnarna ta sin hämd.
Dom äcklar mig, jag sticker hellre ut mina egna ögon än att titta på dom!



Kommentarer
Postat av: Anonym

dude i feel ya! så fucking skarriga människor

2008-05-15 @ 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback