Tankesultanen...

...Näääääääää

Jag är nog mer en Tankediktator isf, med tanke på mitt sydamerikanska ursprung och jaa du sydamerikas historia.

Ja back in track, jag har lagt märke till hur mycket skit jag tänker på nu så här tidigt på morgonen när jag går min zombie rutin. Som idag började jag tänka på jusst det Tankar, och som sedan ledde till filmen Ett Öga Rött, och Tankesultanen. Jag ville bara göra klart att om han är en Tankesultan då är jag allas våran Tankediktator!!!



En elak jävel. Ska inte kommentera vad jag tycker om honom, men jag vet att många tycker som jag.


Augusto Pinochet, 1915-2006.


Kommentarer
Postat av: Kim

Pinochet var en egoistisk man som struntade i sitt folk!

2008-01-05 @ 19:42:28
URL: http://hip2besquare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback