Risen from the...

Hej Bloggare & Läsare!

Jag raderade min gamla blogg som jag skrev under min värnplikt året 2006, på grund av förlorat intresse.
Men nu så har jag fått en ny kollega i Sickla Köpkvarter som har fått mig att börja igen.

Kim Ekholm, en suverän bloggare, arbetskamrat och vän. Han gick lära på min arbetsplats och nu ska jag gå lära på att blogga hos honom. Jag hoppas att jag en dag kan bli en lika duktig bloggare som min käre vän Kim.

Har inte känt den unga mannen (som alla tror är äldre än mig) så länge, men vi kommer nog att bli goda vänner.

Måste sova nu, annars kommer jag att vara helt förstörd på jobbet imorgon.

PS: Jag kommer att fixa designen på bloggen så fort jag får chansen.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

hallå hallå

2008-01-05 @ 07:56:02
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Michel Rodriguez

Hallå Hallå Maria :D

2008-01-05 @ 09:01:22
URL: http://microd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback