Bromma...

... Nu kommer jag!

Ska åka till Bromma nu för att kolla på lägenheten, kolla vad jag måste fixa, vad jag måste köpa osv.
Ska ta lite bilder och lägga upp dom här så att ni kan få se.

Har ni några renoverings tips så säg till!
Har ni några bra råd på vart man kan köpa vitvaror möbler och dylikt så säg till där med!

Hoppas att allt går bra nu, så mycket man måste göra, så mycket jobb nu också, hur ska man hinna med? Det känns som om man inte kommer att hinna med, men om miljontals andra klarar sig ska jag nog också göra det.

Dagens citat:

"Det räcker med pussar för idag, Michel!" - Daniel Rodriguez.


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Childmolester!

2008-01-10 @ 23:35:47
URL: http://kimekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback