Bakis!

... Jag vill inte gå upp!


Jag var ute igår natt med min gode vän Eddie.

Efter middagen med flicka igår så var vi i Kista Gallerian och shoppade lite. Ska försöka lägga upp några bilder på dom plaggen man valde med lite hjälp.
Efter att vi hade shoppat gick vi hem till Eddie och spelade lite Nintendo Wii och drack öl. Jag hade druckit på middagen så jag började känna mig smått berusad. 

Efter att vi hade spelat oss trötta på Mario Olympics så rörde vi oss mot tunnelbanan, väl i fridhemsplan sa vi hej då till flickan och så fortsatte jag och Eddie upp till Nivå 22 för att hälsa på vänner och ta en dricka. Efter kanske 20 minuter så gick vi för att träffa några vänner som ville gå till Toxic.

Inne i Toxic var det för mycket folk och man kunde knappt röra sig så jag och Eddie bestämde oss för att dra vidare. Jag stoppade en taxi utanför och vi drog oss mot Hot Company där vi spenderade resten av kvällen och det mesta av lönen.

När jag vaknade idag så ville jag döda någon, jag sov över hos Eddie. Men efter ca 5 timmars sömn blir man väck av att Eddie drar av mig täcket, hans syster sprutar vatten på mig och hennes son skakar sängen!

LÅT MIG VA!!! JAG HAR ONT I HUVE!!!

Vi har varit i Barkarby Outlet och handlat sen så käkade vi Pizza Hut Buffé.

Jag mår dåligt, nu ska vi gå köpa fler Nintendo Wii kontroller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback