Det var...

... ett tag sen nu!


Men jag kände att jag var tvungen att komma tillbaks. Dagens händelse fick mig att tänka på bloggen.
Alla vet nog att jag måste vara den som ser minst ut som en Chilenare eller Latin amerikan.
Men iaf dom som känner vet att jag är det, det är bara så.

Idag så skulle jag köpa snus till en polare på Pressbyrån i Odenplan, du vet där nere i T-banan.
Men då så frågar hon efter legitimation. Och jag säger javisst här har du. Han tar fram sina gigantiska läs-glasögon och studerar mitt ID ett tag, sen så tittar hon på mig och säger att det där inte är jag. För att killen på legget är latin amerikan och det är inte jag. Men vad fan! tänker jag då, så plockar jag fram ett annat ID och slänger fram det. Hon är fortfarande inte övertygad, så jag slänger fram ett annat ID som jag har till ett annat syfte. Det slutar med att jag har slängt upp alla kort som kan bevisa att det är jag. Sen kommer hon fram till att killen på legget har bruna ögon och jag har ju blåa. Men det den en aningen blinda damen inte verkar se är att bilden är svart vit på legget så hur fan kan hon se ögonfärg på legget? Jag blev så jävla förbannad! Men hon vet att hon hade fel för hon sa förlåt sen, men hon har redan sagt nej då kan hon inte ändra sig.

Så det vart ingen snus till min polare, ska hoppa in i duschen nu. Orkar man gå ut?

Jag är ju inte den brunaste Chilenaren. Och här är man som vitast :D
image13





Kommentarer
Postat av: Darre

AHAHAHHAH! vilken dum jävel ! hahahaahhahah hur många id-kort har du mannen? (L)

2008-02-16 @ 20:09:12
Postat av: Michel Rodriguez

3 styckna

2008-02-16 @ 20:16:54
URL: http://microd.blogg.se
Postat av: B

nej du ser faktiskt mer ut som en jugge eller nått :p

2008-02-16 @ 21:54:38
Postat av: A

Jag brukar köpa cigg med ett ID när en apa finns på bild, inte har en jävel klagat på det.

Kanske liknar jag en? Vi härstammar ju därifrån trots allt

2008-02-17 @ 18:33:58
URL: http://aangelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback