Mitt...

... liv och som jag lever den!

Jag såg henne idag, hon verkar må bra.
Jag hörde hon hade flyttat till stan.
Hon gick minsann hand i hand med en ny man.
Och jag ville så gärna gå förbi han.
Men jag höll mig lugn, höll mig i bakgrund.
Och blicka tillbaks när man var så ung och dum.
För att inte tala om kär, för alla vi har vart där.
Blitt bränd och fått ärr.
Visst gör det ont men du dör inte av det.
Du var min hona jag var din hane.
Det fanns en tid vi var galna i varann.
Och världen fick vänta för hjärtat brann.
Men allt har sitt slut, min kärleks debut varade i nästan fyra år.
Visst har vi haft det kul?
Hoppas du är lycklig, med han.
Du är med nu.
För än idag ångrar jag att vi gjorde slut.

Tillägnad dig min älskade vän.

Respekt till AP!

Kommentarer
Postat av: M-Lopez

älskar den där låten

2008-04-14 @ 14:29:24
URL: http://micaelalopez.blogg.se
Postat av: Michel Rodriguez

A den är fin.

2008-04-14 @ 14:59:58
URL: http://microd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback