Imorgon...

... gäller det!

Då kommer Elviz hem.
Igår storstädade vi hemma, idag ska jag se över att det inte finns några farliga sladdar och liknande som Elviz kan skada sig på.
Det ska bli så roligt, så lång väntan. Det här kommer nog bli den slöaste dagen i mitt liv. Måste tänka på annat så att det går snabbt, imorgon när jag vaknar måste jag åka hem till Mikaela för att hämta Elviz. Jag hoppas jag inte har glömt något. Har jag köpt allt som behövs? Hund ben, Hund godis, Leksaker, Koppel med halsband, Mat/Vatten skålar, Fästing halsband, Klo tång, Borstar, Säng, Tandborstar, Bur. Det är nog allt eller?
Har jag läst tillräckligt om dressyr? Hoppas att jag uppför mig rätt nu. Så att han mår bra.
Kommer att bli jobbigt till en början, men det får man stå ut med, kiss på golvet, dålig sömn, sena nätter och tidiga månar. Jag hoppas bara allt blir rätt nu, ska göra mitt yttersta för att Elviz ska ha det så bra, ska älska honom med hela mitt hjärta. Nu måste jag fixa mig för jobbet, sen är man ledig i 2 veckor!


Här är ett kort klipp på det senaste besöket hos Elviz och hans syskon:



Kommentarer
Postat av: Lexie

fin blogg :D

2008-04-18 @ 10:23:33
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Monti

Jag läser inte inlägget. Jag hinner inte. Jag uppfattar bara ord som dressyr, hjärta och älska och redan står inlägget mig upp i halsen.

Vad har hänt med dig? En gång för inte så längesen var du en man. En karl. En riktig alphahanne.

2008-04-20 @ 23:12:16
URL: http://monti.blogg.se
Postat av: A

Haha supergulliga!

2008-04-22 @ 18:13:44
URL: http://aangelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback